четвъртък, 13 април 2017 г.

Richard Wigglesworth: Will Carling smiešne England chatu mi vadí

Anglicko skrumáž pol Richard Wigglesworth reagoval hnevlivo ku kritike bývalý kapitán Carling svojej krajiny v nadväznosti na sobotňajšej porážke Walesom.


Carling navrhol anglickí hráči boli liečení ako "školákov" v rámci "učebni orientované prostredie", ale Wigglesworth odmietol jeho poznámky ako "smiešne" .England poslať pre Nick Easter a tréner Farrell nalieha obkľúčení mentalitu Viac

" niektorí tipovanie na Unibet ľudia, ktorí prišli von a tieto veci by mal vedieť lepšie, "povedal Wiggleswort h, ktorý vystupoval ako náhrada druhej polovice proti Walesu. "Zdá sa, že nikto nikdy neurobil chybu v živote a nikto urobil rozhodnutie, ktoré doteraz pracoval pre nich.Nemám záujem o čokoľvek, čo majú povedať, pretože tu nie sú.

"Sú to žiť a robiť to a ja som sa neobťažoval. Majú ma otravovať, moč ma preč a ja nebudem hovoriť, že nie."Carling, ktorý pred turnajom tiež spochybnil poverenie Sam Burgessa, aby mohol hrať v centre pre Anglicko, verí, že súčasný tím nie je povzbudzovaný."

Aby sa rozhodovali pre seba, ale Wigglesworth hovorí, že anglický najkvalitnejší kapitán je mimo dotyku. "Vedeli sme, že to príde do toho, mohlo by to byť tak," povedal Saracens '. "Ale ak nevie a nehral hru tak dlho a nebol zapojený do profesionálneho rugbyu, ako dlho, poďme o zmysluplnej diskusii o jeho vedomostiach o tom, čo vie o hre.Je tam podporovať jeho vlastné kariéru a želám mu veľa šťastia. "

Glouceste r krídlo Jonny May tiež trvá na tom, že hráči sú spokojní s Lancaster režimom. "Koučovanie tím je to najlepšie, čo som kedy mal, a Stuart je len niekedy fér ku mne. Nemohol som sa dozvedieť viac, ako v tomto prostredí. Nie je to spravodlivé povedať, že sú ako učitelia. V skutočnosti je to celkom hráč vedené. "

Stávkové kancelárie Unibet

Няма коментари:

Публикуване на коментар