вторник, 11 април 2017 г.

Zoznámte sa s rwandskú teenager hrať kriket v africkej T20 pohári

Napriek tomu Rwanda budú zastúpené v Afrike otváracej T2O pohára, ktorý začína v piatok, kedy sa kužeľ, ktorého rodičia utiekli vojna trvá na ihrisku pre tím Juhoafrickej republiky.

Emmanuel Sebareme, 19 rokov, dozvedel jeho kriket na uliciach Kapského mesta po jeho rodičia opustili Rwandu v roku 1980. Prešli Malawi a Demokratickej republike Kongo, kde sa narodil Sebareme, predtým, než konečne dosiahne Južná Afrika, keď bolo chlapci päť rokov.

Teraz Sebareme bude reprezentovať západnej provincii proti Zimbabwe v novej udalosti, ktorá slúži ako predohrou k africkej 2015-16 obdobia.

"v podstate sme išli celú cestu z Rwandy," povedal Sebareme. "Boli noci, keď to bolo veľmi chladno.Spomínam si, že nás opustil veľa vecí, po ceste, pretože cesta bola veľmi dlhá a my sme potrebovali cestovať naľahko. "

Akonáhle zakotvené v jeho novej krajine Sebarame vyzdvihnúť hru na ulici, za použitia tenisový loptičku a koše na pne. Neskôr sa pripojil k miestnej Peninsula Cricket Club a čoskoro zistili, že veci na klubovej úrovni sú veľmi odlišné.

"Moji priatelia a ja hral s tenisákom na ceste. Ale keď som sa dostal do klubu krikete, chlapci hrali s červeným koženým loptou a bolo to dosť ťažké, "povedal.

Aj keď jeho street kriket štýl bol stredne rýchlo zmenil až takmer spin náhodou. Na klubovej úrovni, ukrátil jeho vybehnúť a keď lopta náhodou otočiť, vedel, že jeho budúcnosť je vo spin bowlingu.Pri svojom debute na klube, vzal päť gólov v siedmich guličiek.

To netrvalo dlho pre Sebareme byť zaznamenan� �. On bol vybraný pre tím Western Province pod 19 rokov na Khaya Majoly Cricket týždeň minulý rok, pričom 12 bránok u priemeru 14,33. Jeho výkony boli natoľko, aby ho získať výber na juhoafrických škôl tímy dobre a čoskoro sa staršie voliča prišlo volanie. Ten má teraz získal niekoľko čiapok pre západnej provincii poloprofesionálne tím.

Jeho kriket tiež vyslúžil plné štipendium na University of Western Cape, kde sa študuje ekonómiu.Ale oveľa naliehavejšie udalosť na svojom kalendári je nadchádzajúce T20 Cup.

"Nemôžem sa dočkať, až hrať," povedal. "Je to najväčší turnaj svojej kariéry, a ja som pracoval naozaj tvrdo s naším trénerom, Faiek Davids, počas zimy. Som celkom nervózny, pretože budem hrať proti niektorým Proteas, ale tréner pracoval na mňa upokojuje a dáva mi dobrý herné plány vykonať. "

Mesiac trvajúci turnaj, cvrček South iniciatíva Africa, uvidí Juhoafrickej provinčn é tímy súperia Namíbie, Kene a Zimbabwe.Menej pompézne ako indické turnajoch T20 je, že poskytuje príležitosti pre mladých hráčov, ako je Sebareme ako je požadované, aby každý tím do poľa aspoň dve pod-21 hráčov kriketu.

V pouhých 19 Sebareme je ešte dieťa, pokiaľ ide o krikete, ale T20 súťaže mu umožní trieť ramená hra je najlepší. Aj keď to je v podstate domácej súťaže, tímy sú povolené s poľom štyroch franšízových hráča a jedného medzinárodného hráča.

Sebareme zaberie veľa inšpirácie od svojej matky a v rozhovore s SABC minulého roka, povedal, že ho inšpirovalo k dosiahnuť veľkých vecí.

"Moja mama sa snažil čo najlepšie na us.Ona je moja sila a ja len chcem urobiť to najlepšie pre ňu, aby ju šťastnou. "Povedal. "Chcem, aby môj príbeh ukázať niekoho iného, ​​kto by mohol byť na mojom mieste, ktoré môžu tiež urobiť v prípade, že sa nikdy nevzdáva a tvrdo prac ovať."


Няма коментари:

Публикуване на коментар